کسب درآمد از اینترنت

روش های جدید و آسان برای کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت

روش های جدید و آسان برای کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

استراتژی طلایی  من در مورد نئوباکس ،پیدورتس و familyclix

با سلام مجدد حضور دوستان بزرگوار.

آپدیت پنجم این پست و الصاق موقت اون به پست اول صفحه به درخواست دوستان ( ضمنا عزیزان به دلیل کثرت ایمیلهای دریافتی اگر دیر جواب میدم به بزرگواری خودتون ببخشید…) ۹۴/۷/۱۳

توجه : اگر سایت  paidverts   برای شما بدرستی باز نمی شود باید یا آی پی خود را تغییر دهید و یا dns کانکشن خود را از طریق آموزش زیر تغییر دهید.

سند جدیدترین برداشت من از این سایت بعد از سواپ : ۲۴ ساعته واریز شد.

سند برداشت

۱۵

با توجه به ایمیل های بسیار زیادی مبنی بر درخواست راهنمایی و استراتژی ، که از شما بزرگواران دریافت میکنم و واقعا به لحاظ ضیق وقت امکان پاسخگویی به تک تک این ایمیل ها را ندارم ، برآن شدم در این پست استراتژی عمومی ای که خودم دنبال میکنم و موفقیت ام رو مرهون این پروسه میدونم ، خدمت شما عزیزان عرض کنم.

خب بپردازیم به استراتژی عمومی بنده در مورد سه سایت نئو باکس ،پیدورتس وتوئیکرز

ببینید عزیزان سه سایت : فمیلی کلیکس ، نئو باکسوپیدورتس ، همون طور که میدونید برترین سایتهای کلیکی دنیا هستند که بالاترین میزان عضویت و پرداختی رو دارند ، به گونه ای که دنیای ptc  متاثراز این سه سایت بوده و الگوی همه سایتهای دیگه  به شمار میروند و البته هریک روشهای خاص خودشون رو دارند .

فمیلی کلیکس :در حال حاضر برترین سایت دنیا هستش در رتبه بندی  سایت های مونیتورینگ

پیدورتس معروف به شاهکار دنیای کلیکی: ptc: paidverts Masterpiece of ptc

نئو باکس معروف به پادشاه سایتهای کلیکی : NEOBUX THE KING-PTCS

خب بنده با توجه به اعتبار فوق العاده بالای این سایتها در بدو امر تصمیم به فعالیت در این سه سایت گرفتم .

اما………. نکته مهم اینجا بود که به همراه این سه سایت بیست سایت معتبر دیگه که داری بالاترین امتیازهای جهانی در امر کلیک و ptc  بودند رو انتخاب کردم ..چرا؟؟؟؟

عرض میکنم : به واقع من بیست سایت انتخابی دیگر را پلی برای موفقیت فوری در سه سایت ذکر شده قرار دادم ..

میپرسید چگونه؟

جواب من : دوستان طبق روند معمول ما ایرانیها دوست داریم در این سایتها کلا به رایگان فعالیت کنیم و پولی رو پرداخت نکنیم .خب بنده هم از این مسئله مستثنا نبودم و نمیخواستم پولی سرمایه گذاری کنم (هرچند خیلی اندک و در حد حتی یک دلار)

اینجا بود که بهترین تصمیم ممکنه رو گرفتم …بله من بیست سایت دیگر را ( فارغ از اینکه اونا هم بعد از گذشت مدتی به سود آوری میرسن و از همشون روزانه دلار جمع اوری میکنم ) منبعی قرار دادم که درامد حاصل از اونها را که دربیست روز اول از هرکدوم دو دلار برداشت کرده بودم منتقل کنم به سایت پیدورتس و نئوباکس و فمیلی کلیکس

در سایت اول یعنی پیدورتس با این پولهایی که از بیست سایت دیگه بدست آورده بودم بسته های تبلیغی یک دلاری خریدم که هم سایتم رو تبلیغ میکرد و هم طبق روال % ۵۵/۱ سود بهم بر میگردوند و من دوباره باهاش بسته تبلیغی میخریدم و آپگرید میکردم که باعث شد امتیاز من که قسمت مهم سایت پیدورتس هستش بره بالا (اونم در عرض فقط بیست روز،چیزی که درحالت عادی ۳ ماه یا بیشتر طول میکشه ) وقتی امتیازم رفت بالاتر و به گروه بالاتر صعود کردم روزانه تبلیغ های با قیمت بالاتر دریافت کردم .

همین روال رو در سایتهای نئوباکس و فمیلی کلیکس  هم دنبال  کردم اما به صورتی دیگر و خدارو شاکرم که الانی که درخدمت شما هستم به درجه خیلی خوبی به لحاظ درآمدی در این سایتها رسیدم.

خب فکر کنم متوجه شدید که شرط اصلی موفقیت و مولفه اصلی بنده داشتن بیست و سه سایت بود که بیست سایت اونها نقش اسپانسر سه سایت نئوباکس و پیدورتس وفمیلی کلیکس رو برام داشتند.(من از این بیست سایت صمیمانه متشکرم که هم خودشون درامد برام به ارمغان میارن و هم تبدیل به سکوی پرتاب برام شدن)

خب این بود اون استراتژی عمومی من در مورد سایتهای neobux ، paidverts و familyclix

مطمئنم از همین لحظه این پست بنده رو دوستان دیگه در وبلاگ های خودشون به اشتراک خواهند گذاشت بدون ذکر منبع که همینجا اعلام میکنم  بنده راضی نیستم و شرعا حرام هستش.

خب عزیزان من مجموع سایتها رو اینجا میذارم تا اگر تمایل به رسیدن  به موفقیتی که من بدست آوردم رو دارید ازشون استفاده کنید.

در هر مرحله اگر سوالی داشتید میتونید به آیدی یاهو :neo_trade پیام بدید تا جوابگو باشیم.

لیست سایتها به شرح ذیل : 

سه سایت اصلی من : نئوباکس ،پیدورتس،فمیلی کلیکس 

جهت عضویت کافی است روی بنر مربوطه کلیک کنید.(جدیدترین لیست بهترین سایتهای خارجی را ببینید.)

نئوباکس :

 

 

پیدورتس :

 

PaidVerts

 

فمیلی کلیکس :familyclix

 

 

سایتهای الیت زیر که معرفی میکنم و هرکدوم  جزو تاپ ترین سایتهای کلیکی دنیا هستند و نقش فوق العاده ای در موفقیت من در نئوباکس و پیدورتس داشته و دارند.

برای عضویت در هر کدوم کافی است روی بنر مربوطه کلیک کنید :

۱-توئیکرز : پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه

 

۲- گلدن کلیکس : پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه

 

 

۳- سیلور کلیکس : پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه (اسکم شد.)

 

 

۴- trafficmonsoon : در ردیف سایتهای فوق العاده پر درآمد دسته بندی میشه و ۱۰۰ درصد کلیک زیرمجموعه رو پرداخت میکنه ،یعنی اگر شما فقط ۱۰ زیرمجموعه داشته باشید روزانه یک دلار کسب درامد میکنید .

 

Share Up To 110 % - 10% Affiliate Program

 

۵- کلیکس تن : پرداخت به پرفکت مانی و بانکهای دیگه – سایتی با ۶ سال پرداخت مداوم و دارای رتبه اول در رده بندی بهترین سایتهای دنیا

 

 

۶- جی پی پلنت : پرداخت به پیزا – از قدیمی ترین سایتهای کلیکی که شما هیچ وقت نگران پرداختی این سایت نخواهید بود

 

 

۷-سایت اسکارلت : پرداخت به پرفکت مانی و دیگر بانکها – ۶سال پرداخت مداوم و بدون توقف

 

 

۸- سایت cashnhits : با امکان عالی ایجاد وبلاگ شخصی در این سایت و تبلیغات خارجی برای کسب زیرمجموعه مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی