کسب درآمد از اینترنت

روش های جدید و آسان برای کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت

روش های جدید و آسان برای کسب درآمد

آیا میدانستید افرادی هستند که شغل اصلی آنها در اینترنت بوده و درآمدی بالغ بر چندصد میلیون تومان در ماه دارند؟!

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

دانلود فایل ویژه آموزش کسب درآمد در منزل

در کسب‌و‌کار معمولا کسانی موفق‌تر هستند که به دنبال درآمدهای پایدار هستند.درآمدهای پایدار معمولا زمان و انرژی زیادی از ما نمی‌گیرند. البته لازم است یک بار باید برای راه‌اندازی سیستم، وقت و هزینه کافی اختصاص داد و بعد از اتمام کار می توان با کمترین تلاش درآمد تکراری کسب کرد.
فرض کنید یک تعمیرکار اتومبیل روزانه حداکثر می‌تواند ۱۰ اتومبیل را تعمیر کند. بنابراین درآمد او حد و مرز مشخصی دارد و همچنین پایدار نیست. اگر این تعمیرکار، یک روز کار نکند درآمدی کسب نمی‌کند. حال اگر این تعمیرکار بسته آموزشی کاملی درست کند که در آن به تعمیرکاران دیگر تجربیات خود را آموزش دهد، می‌تواند درآمد بسیار بیشتری داشته باشد و درآمد او پایدار است یعنی یک بار کاری را انجام می‌دهد و مدت‌ها از همان کاری که یکبار انجام شده، سود کسب می‌کند.
اینترنت این امکان را فراهم آورده تا بتوانید با کمترین هزینه، کسب‌و‌کاری پایدارراه‌اندازی کنید. در مراحل پیشرفته‌تر، کل فرایند خرید می‌تواند به صورت خودکار انجام شود.

اولین قدم برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی و رسیدن به درآمد پایدار، داشتن یک وب‌سایت است تا بتوان از طریق آن به ارائه محصولات و خدمات پرداخت ،و درآمد کسب کرد.

فایل کاران نام یک وب سایت می باشد که به شما اجازه می دهد یک فایل را هر روز هزاران بار بفروشید و یا هزاران فایل را هر روز هزاران بار بفروشید...

ممکن است شما هیچ فایلی در کامپیوتر برای فروش نداشته باشید در این حالت فایل کاران به شما تعداد زیادی فایل می دهد تا در فروشگاه فایل خودتان بفروشید.

با خرید فایل ویژه آموزش کسب درآمد و زیرمجموعه گیری وب سایت فایل کاران به کسب درآمد میلیونی بپردازید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی